سرخوشانه های من

:)))))))))))))))))))))))))))

:)))))))))))))))))))))))))))


یه آسمون نرگس و یاس توو باغ ِ دستات بِشونم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۸
سرخوش :)

نظرات  (۴)

چندبار مثل بچه هایی که اسباب بازی موزیکال براشون خریدن پلی اش کردم! اولین بار بود میشنیدم...قشنگه
پاسخ:

منتقد ِ سر سخت موسیقی چند بار با رغبتِ کودکِ درونش پلی کنه یه آهنگ رو، قطعا اون آهنگ خوبه دیگه :) 

+ یه جور عاشقانه ی همیشگی ِ برام :) 
در همه حال میتونم صدها بار پلی کنم این آهنگو. 
*تیتراژ فیلم میم مثل مادرِ، من فیلمشم دوست داشتم 

+ ببخشید هااا دیر جواب دادم، من دیر به دیر سر میزنم به کامنتدونی اینجا ( ^ ^) 
غمگین مثبت! 
غمگینا معمولا منفی ان...این غمگینه و مثبت! واسه همین آقای غرغرو 

🙂🙂🙂
پاسخ:
:) 
غمگین مثبت! 
غمگینا معمولا منفی ان...این غمگینه و مثبت! واسه همین آقای غرغرو ازش ایراد نگرفته! 
اعتراف میکنم اولین بار که شنیدم بغض گرفت منو ( ولی من نگرفتم بغضو!)

🙂🙂🙂
پاسخ:
دلیل محکمه پسندی بود.
+ باید اعتراف کنم که خییییلی وقته که راجبه موسیقی غر نمیزنی :) 
:) 
آدم یهو دلش برا مامانش تنگ می شه حتی اگه کنارش باشه و از شدت دلتنگی میخواد بزنه زیر گریه  مثل بچه ها ( یعنی من اینجوریم)  

برا بغض که نگرفتیش :)))))))))))


این صدای اولی که میگه میم مثل مادر! اولاش فکر میکردم صدای خسرو شکیبایی باشه ...الان یه آن فکر کردم گلشیفته است...
پاسخ:
آره گلشیفته میباشد، خسرو شکیبایی آخه عِعععععع 😀😁😀😁😁😀🔫😜 بیچاره گلشیفته. 😀😀

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">